Něco málo z historie

Spolupracujeme s Vámi dlouhá léta, s historií od roku 1999

Jsme mladá, flexibilní a moderní firma s bohatými zkušenostmi. Od roku 1999 se věnujeme vlastním internetovým projektům. V roce 2006 se vývoj vlastních webových projektů rozšiřuje o novou oblast cílenou na firemní zákazníky - webdesign a reklamní studio. Všechny projekty a celá nabídka se přesouvá pod obchodní značku ActiveNet.

Otvíráme novou kancelář v historickém centru Uherského Hradiště a na základě dlouholetých zkušeností s vývojem, správou a provozem vlastních projektů se stáváme pro mnoho firem velmi silnými partnery. Našim cílem bylo hned od začátku navázat s každým zákazníkem dlouhodobou a pro obě strany přínosnou spolupráci. Těší nás, že se nám tento cíl daří, spousta ze zákazníků s námi spolupracuje už dlouhá léta.

V roce 2009 značku activenet zastřešuje agentura Advertising Media s.r.o., tímto dochází k rozšíření množství nabízených služeb, převážně z oblasti reklamy. Hlavním cílem se klade dlouhodobé zvyšování množství, kvality a úrovně všech nabízených služeb, dále udržení vedoucí pozice v oblasti online reklamy na regionálním trhu, významné rozšíření našich reklamních služeb ve všech regionech ČR a nakonec také posílení pozice našeho webdesign studia v rámci celé ČR.

V první polovině roku 2010 jsme pro naše pracovníky otevřeli nové velké kanceláře ve Starém Městě u Uh. Hradiště. Kromě stálých pracovníků jsou kanceláře zázemím i pro všechny studenty, kteří se k nám dočasně připojují formou praxe nebo stáže. Pro komunikaci se zákazníky a hlavním sídlem ale zůstává kancelář v Uherském Hradišti na Mariánském náměstí, kde probíhají také všechna jednání.

Kvůli rychlému růstu se ve stejném roce kanceláře ze Starého Města přesouvají do vlastní budovy v Ostrožské Nové Vsi, kde užitná plocha pro kanceláře pracovníků je až 150m2, sídlo a kontaktní kancelář v centru Uherského Hradiště je zachována a postupně rozšířena na prostory velké 120m2. ActiveNet se stává členem obchodní skupiny Active Holding, zařadila se tak do skupiny 10ti firem s odlišnými obchodními aktivitami. Tento krok otevřel větší možnosti investic do naší firmy a stabilnější zázemí v případě problémech na trhu.

V roce 2011 probíhá inovace technologií společnosti, např. spouštění datové větve beta, která má v případě výpadku nebo problémům s datovou sítí ve střední Evropě zajistit snadné zprovoznění/zpřístupnění všech klientských dat ze západní Evropy.

V letech 2013-2014 postupně zavádíme detailně řízené procesy všech pracovníků, díky kterým jsme výrazně zvýšili efektivnost každého pracovníka, plánovací přesnost a připravujeme se na certifikace zavedených norem. Pronikáme do vývoje systémů v automobilovém a leteckém průmyslu, energetiky a rozšiřujeme portfolio klientů ze státní sféry.

V roce 2015 jsme zahájili silnou expanzi na zahraniční trhy, připravili po světě 15 nových míst pro setkání s klienty (kanceláře a konferenční místnosti) a dále se soustředíme na růst společnosti a zvyšování kvality naší práce.

Za našimi výsledky stojí tvrdá práce desítek lidí. Pohybujeme se v neustále se rozvíjejícím a rychle se měnícím oboru, proto klademe velmi vysoký důraz na sebevzdělávání každého člena týmu a provádíme neustávající inovace. Na základě našich znalostí také publikujeme články předávající zkušenosti a informace i odborné veřejnosti.

Naše práce nás baví a všem našim zákazníkům bychom tímto chtěli popřát mnoho úspěchů a všem budoucím zákazníkům vzkázat, že už se těšíme na vzájemnou spolupráci.