Vaše online zákazníky obslouží roboti. My Vám je dodáme.

Zákaznická podpora 24 hodin denně, 365 dnů v roce? A co když k tomu nepotřebujete zaměstnance. Vaše zákazníky obslouží chatbot.

Online chat se zákaznickou podporou asi znáte. Na webu se tlačítkem zahájí chat se zákaznickou podporou. Ale jen pokud jsou zaměstnanci v práci. Co o svátcích a víkendech? Necháte zákazníky čekat?

Propojíme s Vaším webem náš online chat. Komunikovat se zákazníky nebude zaměstnanec, ale robot. V češtině a bude umět to, co jej naučíme.

Co jej například umíme naučit?

  • Zjistí zákazníkům aktuální stav zakázky nebo objednávky.
  • Provede se zákazníkem novou objednávku.
  • Domluví se se zákazníkem na termínu schůzky s obchodním zástupcem.
  • Provede kalkulaci zakázky.
  • Provede úpravu již aktivní objednávky.
  • Předá vzkaz Vašim zaměstnancům.
  • Zašle zapomenuté přístupové údaje.
  • Navede zákazníka do prodejny.
  • Vyřídí reklamaci a provede zápis reklamačního protokolu.
  • Vystaví a odešle fakturu za prodloužení služby.
  • ... a řadu dalších úkonů zákaznické podpory

Obslouží více zákazníků současně, bez čekání a ihned v okně prohlížeče, nepotřebuje dovolenou, nikdy nespí, nezmění zaměstnání a dělá do posledního detailu to, co jej naučíme.

Unikátní technologie, vyvinuto v activenet. V případě zájmu o implementaci nás neváhejte kontaktovat.

Tato stránka byla publikována:
17.01.2018

 

 

Zpět na Aktuality